2013年11月2日 星期六

聖誕節給愛人,另外一半,男女朋友的祝福英文用語



You are the gift I ask Santa for every Christmas. Merry Christmas to the one I love.
你是我每個聖誕都要向聖誕老人祈求的禮物。聖誕快樂,我的愛人。

Christmas is the day to tell your loved ones what they mean to you. How could I miss this opportunity to pass all my love to the most loved of the lot! I love you. Have a Merry Christmas.
聖誕節是告訴你愛的人們他們對你有多重要的日子。我怎麼能錯過這個向我的至愛表達我全部愛意的機會呢。我愛你。聖誕快樂。

This Christmas spread your fragrance to all those around you and make this world a happy place. Merry Christmas to the one I love the most.
這個聖誕將你的芬芳傳遞給了你周圍所有的人,並將這個世界變成了一個歡樂的地方。聖誕快樂,給我最愛的人。

Why do I need Christmas presents when I already have you? Merry Christmas to the most beautiful angel on earth. I love you.
當我已經擁有你的時候,我為什麼還需要別的聖誕禮物呢?聖誕快樂,我最美麗的天使。我愛你。

Can I keep you forever? You are the Christmas present that I never want to lose. Merry Christmas my beloved.
我能一直守護你嗎?我是我永遠不願失去的聖誕禮物。聖誕快樂,我的愛。

Hey darling, wake up, it is such a lovely Christmas morning. I wish you all the happiness in the world this Christmas. I promise to do all it takes to see you happy. Merry Christmas baby. You owe me a Christmas kiss!
嘿親愛的,快醒醒,看這個聖誕早晨是多麼的可愛啊!這個聖誕,祝你擁有世上全部的快樂。我答應你,不惜一切代價要讓你幸福。聖誕快樂寶貝兒,你還欠我一個聖誕吻呢!

May your sweetness spread in the air around you and make everything around you also sweet. I wish that smile on your face, that I love so much, last forever. Merry Christmas to the one I love!
願你的甜美充滿你周圍的空氣,並讓你周圍的一切都帶上甜美的氣息。願你的笑容,我最愛的笑容,永遠綻放在你臉上。聖誕快樂,我的愛。

May my sweetheart's life be filled with millions of reasons to smile. May everyday be a day worth looking forward to. I'm sending you all my love this Christmas. Merry Christmas to you sweetheart.
祝我的寶貝兒永遠有無數的理由去微笑,祝寶貝兒的每一天都值得去期待。給你我全部的愛。聖誕快樂,親愛的。

Hey baby, here is wishing you and fun-filled and gift-brimmed Christmas. May all your dreams turn into reality. Merry Christmas and a Happy New Year.
嗨,寶貝兒,祝你有一個被歡樂和禮物充盈的聖誕節。祝你所有的夢想都成真。聖誕快樂並新年快樂。

Hey Gorgeous! Here's wishing you an awesome Christmas. And to make it make is more awesome why don't you begin it with a smile. I love you. Have a brilliant day!
嘿帥哥~祝聖誕快樂,來笑一個,聖誕更快樂哦。愛你喲~祝你有個燦爛的一天!

How I wish every morning was a Christmas morning, with lovely Christmas music playing and you, my baby in my arms! I love you sweets. Merry Christmas to you, my darling.
我多希望每天早晨都是聖誕早晨啊,耳邊有迷人的聖誕音樂,臂彎有我的寶貝兒。我愛你,甜心。親愛的聖誕快樂。

Look around you, the season of Christmas is the most romantic season of all. I want to cuddle with you in one blanket, sit in front of the fire furnace, watch the Christmas tree and listen to Christmas carols all day long. Merry Christmas to you my love.
看看你周圍,有聖誕節的冬天簡直全年中最浪漫的季節了。想和你相擁在一條毯子裡,坐在壁爐前,看著聖誕樹,聽著聖誕頌歌,就這樣一坐一整天。祝聖誕快樂,我的愛人。

May the festive season of Christmas make our relationship grow stronger and longer. I want to live all the Christmas' of my life with you baby. Merry Christmas to you.
願這個有聖誕的歡樂季節讓我們的關係更長更持久。寶貝兒,我真想和你度過剩下的所有聖誕。聖誕快樂。

Love is such a wonderful feeling. Waki​​ng up to a Christmas morning with the one you love makes it even more exciting. Baby thank you for being such an angel in my life. I love you so much. Merry Christmas.
愛是種奇妙的感覺。和相愛的人在聖誕早晨一起醒來令這種感覺更加激動人心。感謝你寶貝兒,感謝你像個天使一樣來到我的生活中。我愛你,很愛你。聖誕快樂。

Time to celebrate the birth of the only one who could love you more than me. Merry Christmas to you my darling!
是時候慶祝這個唯一有可能比我還愛你的人的生日了。聖誕快樂,我親愛的。

I wish you a life filled with love and care, as you filled mine with yours. I thank you for your support, strength and faith. This Christmas, I promise you love, passion and togetherness for the rest of my life. Merry Christmas.
願你一生被愛被呵護,就像你曾愛我呵護我那樣。感謝你的支持,力量和信念。這個聖誕,我許你愛,熱情,以及共度餘生的信心。聖誕快樂。

沒有留言:

張貼留言