2013年11月26日 星期二

聖誕節搞笑英文祝福用語 句子

 

If you have not received my Christmas present, it has to be because of - your socks have a big hole! Bu Bu it fast! !
中文:如果你今天沒收到我的聖誕禮物,那一定是因為--你的襪子有個大洞!快補補吧! !
 

英語:a few days later I heard that you want to have eggs, that true? That I wish you lay eggs (Christmas) Happy! In a few days you have to Egg's full moon, I also wish you a round ahead of eggs ( New Year's Day) Happy! Send
中文:聽說你過幾天要生個蛋,真的嗎?那我得祝你生蛋(聖誕)快樂!再過幾天你的蛋蛋又要滿月,那麼我就也提前祝你圓蛋(元旦)快樂! 發送
 

英語:I wish to Santa Claus on Christmas Eve: I hope that no matter how bad your feet, wear socks when tomorrow morning, I'll give you receive the full blessing, the warmth of your heart and feet
中文:平安夜我向聖誕老人許願:希望不管你腳多麼臭,明早當穿起襪子時,能收到我給你的滿滿的祝福,溫暖你的心和腳ㄚ子!

A half-eaten egg was a result it becomes a leftover egg! I wish Merry Christmas
一個雞蛋被吃剩半邊,結果它變成了剩蛋!預祝聖誕快樂

沒有留言:

張貼留言