2012年12月10日 星期一

新年英文祝福用語 句子

2012新年將至,祝福短信是少不了的對不對?異地戀很流行,所以獻給戀人的祝福短信是必備,有木有?最笨,不會說甜言蜜語,不會哄女朋友的男士有木有?希望這一貼對你們有用哦。

You are the one for me this New Year and for many New Years to come.
在此新年和未來的每個新年裡,你都是我唯一的愛!

I will be yours forever!
我永遠屬於你!

Let's never spend our New Year apart.
讓我們永不獨享新年。

My arms are wide open for you this New Year.
我張開雙臂,盼與你共度新春佳節。

Here's a tender New Year kiss from you know who.
你的心上人獻給你一個溫柔的新年之吻。

I'm only thinking of you this New Year.
在此佳節,唯有你在心中。

I hope all of our New Year are this bright!
願所有的新年都如此歡快!

You're the best present I ever received.
你是我所收到的最好的禮物。

I only want you for New year!
我只要你作為我的新年禮物!

沒有留言:

張貼留言